Ece_1234 Ben de 40 oldum. Bugün kontrolüm vardı. Kilolu teyzeler gibi paytak paytak yürümeye başladığında ve sürekli büyük tuvaletin varmıs gibi hissettiğinde bebek kanala inmiştir dedi doktorum ☺️ 41 e kadar sıkı bi kontrolle beklicez sonra karar veririz doğum şekline dedi. İlerletmek istemiyor daha fazla. Benim bebeğin hareketleri epey azaldı.Günlük 10 hareket saymamı istedi. Günaşırı kontrole gitmemi önerdi