Sibel1981 Kızlar 80 kiloyum ve göbeğim var. Normalde 7+4 hamileyim. Ama doktorum 6+0 dedi. Kilomdan ve göbeğimden dolayı ultrasonda kese küçük görünüyor olabilir mi?
Sibel1981 Karanfill bir yerde kilodan dolayı kese geç göründü gibi bir yorum okudum. Sizinde fikirlerinizi almak istedim. Gittiğimde doktorumada sorucam