Edanur0910 En yoğun olduğu dönem genelde 9.hafta, benim 14.haftaya kadar yoğun şekilde devam etmişti. Tabi herkesin farklı. Ben tuzlu salatalık, tuzlu çubuk kraker ile yaşadım diyebilirim. Nane-limon da çok olmayacak şekilde tükettiğim de çok iyi geliyordu. Çok yağlı, kokan şeyler tüketmemeye dikkat ettim. Daha çok muz, ekşi yeşil elma gibi meyveler de tüketmiştim. Bunun yanında doktor ilaç ta vermişti ismi prilam diye 2 kere kullandım gerçekten baya etkili bir ilaçtı, daha sonra kullanmak istemedim doğal şekilde kesmeye çalıştım mide bulantılarımı. Doktorunuz size de verir eğer dayanamayacak kadar kötü oluyorsanız zaten mecbur kullanırsınız