Benimde gece başladı siz gibi belimden kasıklarıma vuran adet sancısı gibi ama bekledim uyumaya çalıştım sık sık uyansamda eşime söylemedim çünkü kararlıydım çoğunluğu evde atlatmak istiyordum. Sabah eşime sen git artarsa çağırırım diyerek işe gönderdim. Bir uygulama indirdim sancı geldiğinde bastım o bana ortalama kaç dakika da bir geldiğini söyeledi akşam üzeri 3 te 5 dakikaya düşmüştü hemen hastaneye gittik 4 buçukta yatışım yapıldı 6 da doğurdum çok şükür ☺️