Kızlar diğer ay aşılama olmuştum gebelik oldu ama kimyasala döndü ve tutunamadi merak ettıgım şü aşılama ile olan kimyasal gebelık sonra normal yolla hamile olan var mi ikinci sorum da şü bat 5 ve iki gündür kasık ağrım çok oluyor aynı diğer aydakı gebelık gibi adet ağrısı var acaba gebelık tekrar olabilir mi bu tür yaşayanlar var mi