Kızlar 5+5 hamileyim 3-4 gündür hafif pembe, açık kahve gibi leke geliyor. Dün doktora gittim ama açıkçası çok ilgilenmedi yerleşmedir kendini yorma yat dinlen dedi. Ama endişelenmeye başladım. Cumartesi tekrar başka bir doktora gideceğim. O zamana kadar evde progestan var kullansam mı? 😢 Çok üzülüyorum kendimi de yormuyorum 😥 Bunu da kaybetmek istemiyorum