39 haftada 17 kg aldım 102yle doğuma gittim tanıdığım çoğu insan o kiloyla normal doğuramazsın sezeryan da yapsan yaran kapanmaz diyordu normal doğum yaptım 🫠 kilonuz gebeliğinize risk teşkil etmediği sürece sorun değil bence önemli olan kilo değil bebişin sağlığı ben çok çatladım hamileliğimde ama şimdi hamile kaldığım kilodayım neredeyse