Dileeekk Kızlar 35+4 olduk tansiyonum iki gündür 14/9 doktorum gebelikte sınır demişti bu durumu yaşayan erken doğuma alınan var mı ?
Livelyy1 Yasminnnnn Bnde 30+4 hamileliğimin başından beri tansiyon düşüklügü yaşıyorum Bnde de yükselme yok hiç ama baş ağrısı beni mahvediyor
Yasminnnnn Livelyy1 Baş ağrısı evet kötü ama tansiyon yüksekliği çok çok daha kotu ben tansiyon yüksekliğinden dolayı preeklamsi geçirdim ve ilk hamileligimde 28 haftalık doğum yapmak durumunda kaldım acilen bebeği aldılar bir hafta sonrasında kaybettim