Çok normal ben de hepsini yaşadım. Enfeksiyon da hemen geçmiyor maalesef. Bol şu iç, temizliğine dikkat pamuklu çamaşır giy. Ben kızılcık özütü kullanmıştım sulandırıp her gün meyve suyu gibi içtim. Bir de nioli yağı kullanıyorum. İyi geldi bana bunlar. Tabi doktorunuza dabışın siz de.