hulya98 Kur 12de çıkmaz ki hic 🥹 biraz mesane torbasının üzeri sis olur o kadar o da olursa. Benim 18den sonra ufak ufak çıkmaya başlamıştı
Eldgrn Kur normal zaten göbeğin asıl çıkmaya başladığı haftalar 20 kere doğru oluyor han fark edilecek şekilde onun öncesinde yapıdan yapiys değişir belki ama dışarıdan belli göbüş pek herkeste olmaz
Sibel_Aydin61 Kur Canım benim ilk gebeliğimde neredeyse hiç yoktu yedi aylıkken çıkmaya başladı herkes bana diyordu ki sen nasıl beş aylık Hamilesin ya da altı aylık Hamilesin falan kimse inanmıyordu iç karnım çok genişti şimdi ikinci gebeliğinmi yaşıyorum ve karnım ilk Gebelme nazaran belli oluyor kişiden kişiye değişiyor o ve iç karnının geniş olduğu için öyle ikinci gebeliğin de böyle olmayacak ya da bilmiyorum ben de böyle oldu sen de öyle olmaz belli olmaz yani
Handemhmt Kur Aşkım ben 21 haftalık hamileyim benimde hala karnım yok akşamları bir tık çıkıyor sadece bide 2. Gebelik ilkinde 12. Haftamda 9 aylık gibiydim ikiside kız üstelik bence bebeklerin duruşuna göre falan değişiyor ya bilemiyorum bende 😂
Ebru0123 Kişiden kişiye değişiyor kesin bişi yok aslaa ben normalde de kilolu bi insanım 68 kg basladım 5. Ayımın sonunda falan belli oldu karnım :)
Hhh03 İç karnın geniş demekki canım bende 12 haftalığım bende biraz belli akşam daha çok belli çoğu kişi gazda olabilir bu haftalarda yazmış daha çok küçükler zaten🤭
Sibel_Aydin61 Kur mesela az önce bir video gördüm yabancı bir kadın 30 haftadayken karnı birazcık çıkmış ama görsen dersin ki 4,5 aylık bu 2,3 hafta sonra doğum yapmış yani yani iç karın genişliği gerçek
Handemhmt Kur bende hemen çıkmasın istiyorum ilkinde bu durumu dibine kadar yaşadım çünkü bunda da kibar bir karnım olsun istiyorum inşallah sizinde gönlünüzden geçen olur 😍🙏
Meriikoo Benim karnım adam akıllı 6. Ayda görünmeye başladı hatta şu an 37. Haftadayım hamile pantolonlarını bile 1 aydır falan giyiyorum🤣 ki öyle zayıf da değilim tamamen vücutla alakalı
1Anneadayiiii Kur kız benimde çok çabuk çıktı 😂 13+5 haftalığım sanki 5 aylık hamileyim sanırsam iç karnım dar 😆şimdiden hamile pantolonuna zor gidiyorum 😂
KurabiyeninAnnesi123 Kur bebegm haftan kück ztn bu hafta da göbek cikmaz hazımsızlk ve şişlik olur yedigin icin aksama dogru karnin çkyor oda yemekten kaynakli karnının olup olmadigini bu haftalarda anlayamazsn iç karnin darsa 15 de minik minik göstermeye başlar kendini iç karnin genişse son ayına dogru belli olur bebek mi yemek mi oldgunu en iyi sırt üstü uzandiginda anlarsin yemekten hazımsızlktan şişlikten kaynakli karnin büyk duruyorsa sırt üstü yattiginda karnin yayılıp düz olue bebekten kaynaklı çıkan göbek kendini belli eder düz yatsan da göbegin yayilip düz olmaz