Tatlihamis deletedmom734 aynen canim Bende miray da takılı kaldim kim ne derse desin vazgeçemiyorum miray çok farklı bi isim gibi oturdu icime başkası girmiyor gönlüme iki oğlum var onlarda başka hiç bi işime sıcak bakamaz oldular eşim de aynı bi doğsa da kurtulsam ne koycam yükünden
Cans50 Gyed bende deniz olmasını istemiştim ama eşim erkekte beğeniyor o yüzden defne de karar kıldım ama deniz erkek ya da kız farketmez mükemmel bir isim
ebrarmom08 EsmaK bende oyleydim son olarak ebrar ismini bulduk esmde onayladi onda karar kildik anlamida cok hos kurandada gecyor ve benmde.icime sndi 😊 Leyla ebrar olucak onun icin