Morkalpannesi sana ben öykümü anlatayım mı ama bak herkesin aynı olcak diye bir durum yok bu benim olan öyküm anlatınca anlıcaksın neden başka doktora da sor dediğimi. Ben ilk tüp bebeğim de hamile kaldım ilaçlar falan bilirsin Oksapar 4000 kullanıyordum son gittiğim kontrol de kesmişti iğneyi diğer kontrolüme gittiğim de bebeğimi kaybettim 2 hafta ölü bebekle gezmişim doktorların hepsi nasıl zehirlenmedim nasıl iç kanama olmadı diye şaşırdı bebeğimin ölümü de kan sulandırıcı iğneyi kestiği haftaya tekabül ediyor ben içten içe hep ona inandım doktorumla bu durumu hiç konuşmasak da biliyo musun içten içe o bile ona yordu normal de 1 tane düşük de genetik test yapmıyolar ama ben bütün tandıkları sokup genetik test ve pıhtılaşma testi verdim hepsi de temiz çıktı sonra tabi zorlu bir süreç kimsenin dili varmadı ama ben eczacı arkadaşlarım hep alla alla kan sulandırıcı neden acaba bu kadar erken kesti dedi ama benim üzüntümden hiç biri üstüne duramadı neyse ben yine tüp bebekle hamile kaldım şimdi 11+6 dayız doktorum bütün ilaçlarımı kesti kan sulandırıcı hariç o bile eminim ona tereddüt ediyor kesmek için ama tekrar söylüyorum tabi ki herkesin aynı olmaz ama bu kan sulandırıcı iğne benim hep tereddütte kaldığım bir sorun.