Selcantvsn Kızlar her idrar tahlilinde enfeksiyon çikiyo 32 haftalıgim yaşayan varmı o kadarda çok su içerim lökosit 40 olmuş yine
111anonim111 enimde öyleydi hamileliğim boyunca hiç geçmedi antibiyotik de kullandım fitil de hiç biri geçirmedi 🤷🏻♀️
111anonim111 Selcantvsn Sumeyye06_ benim en başından beri düşük riskim vardı 37. hafta da normal doğum yaptım bebeğime de geçmedi :)