Kızlar ilk defa yazıyorum bı kusur olursa kusura bakmayın. Öncelikle son adetim 13 Ekim geçen hafta özele gittim Çarşamba günü 7.7 mm kese 5+1 dedi bugün doktora gittim kese 17 mm yolk sac göründü ama haftaya kalp atışı denildi keseye göre mi haftam anlamadı