Klomen ile 1 yumurtam 21 mm büyüdü ayın 14’ünde çatlatma iğnesi yaptım. Bugün bi bakayım dedim hem ovulasyon hem gebelik testi yapayım dedim. Gebelik testi negatif , ovulasyon testi koyudan siliğe dönmüş. Çatlama olmuş sanırım ama iğne etkisinin geçmesi beni şaşırttı. Gebeliği öğrenmek için henüz erken değil mi? Üzülmeyeyim yani 😞