Fikriyee yok canım asla gebeliğe engel değil korkma. Ben uyuduğum için tam net süreyi bilmiyorum ama eşime sorduğumda 10 dkyı geçmedi demişti ikisinde de. Ben de ilkinde öyle kaybettim diğerinde hiç kalp atışı alamamıştık maalesef. Korkulacak bir işlem değil kürtaj kendini strese sokma, uyutuyorlar zaten sen bişey hissetmiyorsun. İlk gün regl sancısı gibi sancın olabilir o da çok normal ve ertesi güne o ağrı da kalmıyor merak etme ♥️ Sonrasında gebeliğe engel bir durumu yok ama senin dikkat etmen gereken şeyler var. Mesela işlemden 1 hafta sonra tekrar doktoruna muayene olman gerekiyor mutlaka, doktorun antibiyotik verecek onu mutlaka kullanman gerekiyor. Belirli bir süre cinsel ilişki yasak olacak o süreye de uyman önemli. Doktorunun yönlendirmelerine uyduğun sürece inan sonrasında hiç sağlık sorunu yaşamazsın ♥️ Şimdiden çok geçmiş olsun, acını paylaşıyorum sımsıkı sarılıyorum sana ♥️ İnşallah en kısa zamanda sağlıkla tekrar nasip olur anne olmak ♥️🙏