Kandeniz Kasık bölgemde tam bebenin olduğu yerde bir baskılık hissediyorum normal oturduğunda ağrı başlıyor uzandığım Zaman ağrım kesiliyor 3 gündür böyle acaba neden yaşayanlar varmı acaba
QueenMommy Kandeniz bende 6 haftalıgım suan aynı seyleri bende yasıyorum sanırım bebek yerleşmeye çalısıyor kanama olmadıkça normalmiş
Kandeniz Gittinizmi siz doktora önümüzdeki haftaya randevu aldım ben ama korktum işte acaba erkenci gitsem diye