Hanımlar merhaba ben 27+5 haftalık hamileyim şu an. Bugün rutin kontrole gittim ve doktorum iri bebek bu dedi baya önden gidiyor dedi. 1300 gram 35 cm olduğunu söyledi. Aşırı tedirgin oldum. 1300 gram gerçekten haftasına göre fazla. Şeker yüklemesinde şekerde çıkmamıştı bende ama son 3-4 haftadır zaten aşırı iştahım açıktı. Ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan bilgisi olan yazabilir mi lütfen 🙏🏼