saadetcim Kızlar özel Kocaeli hastanesine gidiyorum doktorum Hilal hanım kendisine giden veya onda Doğum yapmış olan var mı
Asenadika saadetcim merhaba eğer benim tanıdığım Hilal hanımda üç kişi tanıyorum çok memnun sadece biri memnun değildi
saadetcim Asenadika evet Hilal bayram a gidiyorum 30. Haftam bitti ben de memnunum arkadaşlarımdan giden vardı sezeryan yaptırdığını söylediler 2 kişi de merak ediyorum normal doğumu çok önemsemiyor mu acaba diye 🤔
Asenadika saadetcim benim tanıdıklarımdan birine normal yaptırdı bence sen bormal istediğini söylersen sağlığın için sorun da yoksa sorun olmaz
Sndsdk Ben hilal hanıma gidiyorum 16. Haftadayız çok memnunum kendisinden doğuma gelince de insan kendisi normal istediğin de neden sezeryana alsın ki ben herhangi agrim olduğun da telefonla da arıyorum gelmeme gerek var mi diye gerek var ya da yok reçete yazıyorum not al bu ilacı kullan diyo
tugce4161 6 yaşında oğlum var ve normal doğumla hilal hanimda doğum yaptım aksine normal doğum yanlısı üç düşük yaptım 5. Gebeligim inanın hilal hanımı arıyorum keşke yakın olsa tekrar ona godebilsem😏