Yenianne6161 kafamda çok buyutmemeye çalış inan dusundugun gibi zor değil doğum bende senin gibi korkardım ama o anlar o kadar flu oluyor ki o an bebeğinin sesini duyunca değişiyor herşey ağrın acın olacak doğumdan sonra ama geçiyor inan ki bebeğin için o acıların hicbirisine aldırış etmiyorsun ben doğumdan sonra sabaha kadar yürüdüm o çok iyi geliyor bir de Nescafe ve bitter cikolata çok tükettim baş ağrım olmadı o yüzden şunu diyebilirim şu anın tadını çıkart çünkü doğumda sonra dinlenmeye vaktin olmayacak