38 haftadan meraba kızlar bugün halbuki kan sonuclarimi doktora gösterdim kansızlık çıktı b 12 tiroid yüksek çıktı idarfa enfeksiyon fakat nst sancım cikti doktor Benni doğumhaneye gönderdi iki tane serum verdiler bana üç kezde nst artı çatı muanesi kızlar benim gebelim şekerim var insülin kulanmiyirimm ama doktor takipliydim fakat doktor bana sekrimin acilmami engellediğini beni artık doğuma alicaklarini söyledi 13 günümde daha var şekerden bebeğin karın çevresinde büyüme var küçük kızım için imza attip çıktım ama pazartesi sanırım doğuma alicakalr beni ve doğumu baslaticakalrini soyledielr çok moralim bozuldu tiroid yüksekliği için doktura gidip ilaç kulanicak vaktim kalmadi