Shnkh Hanifebulucc midem ağzımda dolaşıyoruz kasıklarda ağrı devam edyr ha bide bel ağrım da var sizde nasıl gdyr. Aynı hafta aynı gün son adet tarihim 17 Eylül
Ayselcnt 10+0 bugün.. mide bulantım, sabah öğürmelerim son sürat devam..kasık ve arada hafif bel ağrısıda oluyor..
Hasret47 Benimde 9+2 bir kaç gündür iyiyim ama çalıştığım için evde de bir çocuk daha var iki katı yoruluyorum
Mkader41 9+3 bende kızlar prilam kullanıyorum çok faydasını gördüm tabiki çok şükür ama bazen midem ağzımda oluyor benimde üstüne bel.agrisi ve halsizlik mevcut
Hayatistan Bende 10+2 deyim. Prilam kullanıyorum ona rağmen arada kusmalarım oluyor. En çok rahatsız eden mide hazımsızlığı yüzünden şişkinlik yaşıyorum. Midem hep ağzımdaymış gibi. Sofradan aç kalksam bile rahatsızım bu konuda. Kabızlık da cabası