cananbarankocak Kızlar Etlik şehir hastanesinde normal doğum yapacak olan var mı ya da yakın zamanda yapan oldu mu
skulentizm cananbarankocak evet suyu azaldığı için suni sancı aldı hafta sonuna denk geldi memnun kaldı ama odası da çok rahattı tek kişilik kocaman odaydı
iremm00 cananbarankocak ben memnunum süreçte yatıisim yapıldı vajinal muayeneleri edildi nstye bağladım alttan fitil vs takıldı snacilar düzenli idi ama bobregim kötüydü maalesef dr riske atmadan sezeryane aldı