Senin eip boya yaptirman gerekiyor ihtiyacın var anladığım kadarıyla. Çok haklısın insan kendini kötü hissediyor benim saçlarım da şu an rengarenk berbat halde kıyamıyorum boyamaya . Bitkisel boyalar varmış zarar vermiyor diye biliyorum sanırım doktorlar ilk 3aydan sonra izin veriyor bir kısmı. Ama tartışmalı bir konu yapılan araştırma da 10 yaşından küçük çocukların( lösemi) annelerim gebelikte saç boyamalari vs arastirilmis tam kesin sonuçlar bulunmamış araştırma sürecinde şu makale yüzünden bile boyamamaya değer diyorum bazen , ama hamileyiz diye de kendimizi bakımsız görünce iyice kötü hissediyoruz bizim mutluluğumuz da önemli, bence bunu uzman birine sormalisin eminim beyazlarınla da cok güzelsinidr ❤️