Kayramelisa97 37+2 de alacak Heyecan yok ikinci sezeryan Oğlum 2 yaşında yarın kızımda olacak Tek istediğim sağlıklı olması Sarılık enfeksiyon falan olmasn inşallah İlk bebeğim sarılıktı zor geçti 3 ay sürdü Dua edin bize teyzeleri
Merve034 Kayramelisa97 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin iyi insanlarla karşılaştırsın 💐💐 biran önce toparlayın kendinizi inşallah 🙏🙏 Bende makat geliş olduğu için zorunlu sezaryen yapicam. Sizden dua beklerim ilk gebelik tecrubesizim inşaallah sağlıkla kavusurum toparlarım 😊😊
Htccndn Sağ sağlim kucağına alırsın inşallah canım benim gerçekten sarılık çok zor birşey Allah bir daha yaşatmasın
Kayramelisa97 Merve034 1 haftada zaten ağrılar geçiyor rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah