Neferut öncelikle doğum yapacağın hastaneden doğum sırasında neler vereceğini öğren. Devlet hastaneleri veriyor mu bilmiyorum ama ben özel hastanede ilk doğumumu yapmıştım hastane çıkışı (battaniye dahil), mama, bez, ıslak mendil, biberon, anne için lohusa külodu bunları vermişti hastane. Ben hepsini fazlasıyla yanıma almıştım ama almasaymışım da olurmuş. Ben hastanede sadece göğüs pompasına (süt sağma makinesi) ihtiyaç duymuştum. bence sen de yanına mutlaka al. Bebek tam emmeyince göğüslerin çok şişiyor. Bu arada mama vermek istemediğini söylemişsin ama Bebeğin tam emmezse mama vermekten çekinme çünkü aç kalan bebek yenidoğan sarılığı oluyor.