Yamursumkeskin ilk doğum ıse normale tesvık edıyor devlet benım 1. De hem ozelde hem devlette kontrolum vardı ozel sezeryan onerdı devlet normal sonrasında tansıyon sorunu da olunca mecbur sezeryan olmustum ozelde sımdı ssvd yapmamak ıcın dırek sezeryan dedıler 😀