Arkadaşlar 38.haftadayım çatı muayenesi oldum ufak bı açıklık var dedi doktorum çatımda uygun vajinal doğum olarak ilerleyeceğiz dedi Ama bende ne yalancı sancı nede normal sancı hicbirsey yok karnımda aşağıya indi sanki hamile gibi değilim normal yaşantımda gibi ilerliyorum böyle bi durum yaşayan varmı nstde sancım çıkmıyor