Hatice_321 Kızlar meraba ben 27 haftalığım iki üç haftadır tansiyon çıktı bıde idrarımda proteın kaçağı var üç tane çok korkuyorum bana ve bebeğime bişey olucak dıye başına gelen oldumu bu süreci nasıl atlattınız. Bıde dua eder misiniz bizim için