ocak-94 33+3 bebeğin kilosu 2150 gram boyu 45 cm ama doktor bebek baya iri dedi sizin bu haftalarda nasıldı bebeğinizin boy kilosu
Morsalkim ocak-94 ama benim bebeğim 29 + 6 iken 2. 250 idi iri bebek dedi doktor bana da şuan 32 + 0 ım ne diyecek bilmiyorum
Yaseminmur26 33 haftalıkken 2 kilo 230 gramken normal haftsıyla uyumlu dedi iri falan değil korkmayın
ocak-94 Yaseminmur26 gayet aşağı yukarı aynıymış neden öyle dedi acaba . Peki hareketi nasıl bazen gün içinde hiç hareket etmediği oluyor normal mi bu kadar sakinlik acaba
Es26 1mutluAnneee1 28+6 1130 kg dedi doktor şuan bende 29+3 deyim baş gelişmiş bebişim sizin bebeğinizin konumu nasıl şuan baş geliş olmasına doktor bişey demedi ama ben tedirgin oldum
Yaseminmur26 ocak-94 evet benimki de bazen iki saat oynamaz bende çok panikliyordum ama uyuyormuş o yüzden hiç stres yapmamaya çalışıyorum günde 10 kere hissetmek yeterliymis burda hep öyle okuyorum
Patatess 33+3te 2400dü doktorumuz iyi normal demişti özellikle iri demedi. Bence gayet iyi fazla değil kilosu.
ocak-94 Yaseminmur26 ben de öyle diyordum ama doktorum 2 Seat içinde hareket etmezse acile git dedi diye geldim direkt yatış verdiler sabaha kadar gözlem altında kalacaksın dediler
feyzactl Aysgll1 benimde aynı şekilde 33+5 te 2050 gram çıktı 2 hafta gerilik var dedi . Kan akımlarına bakıldı normal çıktı , 1 hafta sonra tekrar bakacağız dedi doktorum
Yaseminmur26 ocak-94 banada öyle söylemişti ama iki saat hareket etmiyor dediğim zamanda bile bir de iki de olsa dalgalanma görüyorum o yüzden rahatlıyorum ama sizde hiç yoksa tabi gitmeniz iyi olmuş
Aysgll1 feyzactl aynı durumdayız yani bana da haftaya tekrar bakacak, her şey normale döner inşallah 🙏🏻