Kubra001111 Kızlar belirtim yok sadece sık idrara çıkıyorum ama karnimda birşey hissetmek için erken mi ayakta durunca biraz başım dönüyor bide başka biseyim yok sanırım 😃😃belirti arıyorum da hep
seyma0661 Kubra001111 başka bir belirti olmuyor maalesef 🥲 hareketlerini 18.haftada hissetmiştim ondan sonra insan rahatlıyor
defnevedoruk Kubra001111 belirti icin erken ilk kızımda 17. haftada hissetmiştim. benimde ilk hamileliğim prenses gibi gecmişti hiçbirseyim yoktu bu zor geçiyor:( her hamilelik farklı
seyma0661 Kubra001111 o haftalarda göbek olmasın zaten 😂 şuan 23deyiz göbek çıkmaya başladı daha şimdiden zorluyor 15-17 haftamız daha var 😭 ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi onu anladım
Kubra001111 defnevedoruk ya mutlaka öyledir benim ilk olduğu için anlamıyorum çok şükür rahat geçiyor şimdilik kusma falan yok öyle bazılarında çok zor geciyo oyle değilim ama belirtiler ne zaman anlamıyorum Bir de gün içinde iş yapıyorum cifle falan da uğraşıyorum acaba bir zararı olur mu
defnevedoruk Kubra001111 çok solumamaya çalışsan iyi olur, ben mesela bi banyoda çamaşır suyu kullanırım öğrendiğimden beri eşim yapıyor banyo temizliğini. ağır kokulardan da midem kalkıyor maalesef
Kubra001111 defnevedoruk ağzıma burnumu kapatmaya çalışıyorum ama çok uğraşmamaya gayret ediyorum evet benim eşim de bana yardımcı oluyor ben öyle ağır falan da kaldırmıyorum