Merhaba 9 haftalık hamileyim dün gece rahatsızlandı ve hastaneye gittim. Hastaneye gittiğimde vajinal USG yapmayı tercih ettiler . Şöyle bir sorun vardı , vajinal usg aletinde eğer yanlış görmediysem bir kan parçası vardı yani daha önce kullanılmış gibiydi. Ben o sıra ağlama krizinde olduğum için , sadece bebeğe odaklandım. Muhtemelen daha önce vajinal usg aleti kullanıldı ve dezenfekte edilmeden benim üzerimde tekrar kullanıldı. Bununla ilgili kanıtım yok çünkü muayene odasında kamera yok. . Prezaevatif takılıydı cihazda ama kan parçası gördüm yani eğer yanılmıyorsam kullanılmıştı sonra bende kullandılar. İşin daha tuhaf tarafı muayene oldum üstümü giyiyordum aleti oraya taktılar gişeye oturmaya gittiler yani bende kullandıkları prezarvatifide değiştirmediler ne yapmalıyım. İçim içimi yiyor. Hastanede bu olaylar olurken sadece bebeğe odaklandım ağlıyordum hiç ses etmedim. Eve gelip sakinleştikten sonra bunları hatırladım . İçim içimi yiyor ne yapmalıyım ?
NOT:Devler hastanesi aciline gitmiştim.