durugunes1 Offff gerçekten moralim çok bozuk yeni 29 hafta olduk kontrole gittim bir haftadır hala düzelmemiş doğum pozisyonunda ve bugün sık sık kasılmam oluyor aşağıdan batmam oluyor erken doğum riskim var bari 35 haftaya kadar dayanabilseydi çok korkuyorum 😭
gizemmege durugunes1 benimde o haftalarda çok kasılmam ve doğum sancılarım oluyordu üstüne birde rahim ağzım 20mm çıkmıştı. Sabah akşam 2şer tane progestan kullandım 35. Haftaya kadar gelebildim. Sizede doktorunuz progestan önermedi mi? Genelde erken gebelik riskinde veriliyor diye biliyorum
Nhrr durugunes1 bende de aynı şey var 27. Haftadayim sancım çıktı nst de bebek toplanıyordu birde belimde sızı vardı endol diye fitil ile ilaç verdi sanciyi durdursun diye 48 saat kullanacağım. Önlem olsun diye de ciğer geliştirici yaptı iki tane. Progestan kullanıyorum sabah akşam. Yatıyorum hiç kalkmadan. İnşallah zamanında sağlıkla gelir bebeklerimiz 🤲🏻
susam_18 durugunes1 benimde 26 dan beri baş aşağı şuan artık doğum kanalının başında duruyo. Serum ilaç ciğer geliştirici fitille yata yata bugünlere geldim 34+3 stres yapmayın duş alın geçmiyorsa doktora gidin ağrınkz varsa hiç beklemeyin enfeksiyon var mı bakın sık sık.
durugunes1 gizemmege 1 hafta önce hastanede yattım bir gün o günden beri progestan ve magnezyum kullanıyorum progestanı günde üç kez magnezyumda iki kez Bi de tansiyon ilacı kullandırmıştı o zaman yattıgımda kasılmalar için bebeği tutmak için Rahim uzunluğum 2.7 cıkmıstı sonra uzadı 3.7 oldu Ama şimdi yarım saattir bes dkda bir kasılıyor ya bende dayanabilseydim bi 35 e kadar
durugunes1 Nhrr çok geçmiş olsun, bana da ciğer geliştirici vurdular bir gün hastanede yatmıştım geçen hafta iki doz oldum bende Progestan ve magnezyum kullanıyorum kalkmak yasak ama durmuyor bu yaramaz😔 inşallah canım allah hepimizin yardımcısı olsun cok zor🤲
gizemmege durugunes1 allah yardımcın olsun canım duş alıp tekrar dinlen sancıların geçmezse doktorunla iletişime geç mutlaka inşallah vaktinde gelir bebişin🙏
gizemmege durugunes1 bekliyorum progestan miktarını düşürdük önümüzdeki hafta 36 olacağım o zaman ilacıda bırakırız dedi doktorum bakalım ne kadar sabredicek🌝
durugunes1 susam_18 evet öyle yapıyorum doktorumda sizin gibi kontrol et dedi işte bi de bugünlerde aşırı hareketli resmen durmuyor yani can atıyor sanki gelmek için
susam_18 durugunes1 streste yapıyorsunuz o da bebeğinizi etkiliyordu. Dua edin bol bol🤲🏻 Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻❤️