Krasivyy hareket değil bahsettiğim kalp atışı bende kronik gastirit var yani gaz hareketiyle ayırt edebiliyorum sürekli gaz problemim vardı çünki ama sadece soluma yatınca oluyor doktor demese bende inanmazdım. 😀 siz sağlıkçısınıx oda doktor sonuçta ama eminimki bebek hareketi farklı birşeydir.