Merhabalar, şuan 17+1 haftalığız. Sabah kahvaltısı( peynir, yumurta, zeytin, salatalık, domates, avokado, kaşar , tam buğday ekmeği ) vs şeklinde besleniyorum. Ara öğün olarak ceviz, badem, fındık vs ve diğerinde de meyve mandalina, elma vs gibi. Bir de akşam yemeği yiyorum et, bazen balık ya da sebze yemeği vs. Bazen arada öğle yemeği de oluyor ama geç kahvaltı yaptıysam 2 öğün + kuruyemiş+ meyve şeklinde. Bir de 3 litre su içmeye çalışıyorum idrar yolu enf oldum bi kere. Siz nasıl besleniyorsunuz? Bu kadar çok su içerken 3 ana öğün, 3-4 ara öğün yiyemiyorum bana çok geliyor. Bunların yanında bir de doktorun verdiği D vitamini ve ocean mummy multivitamini alıyorum. Acaba daha çok yeme durumu ileriki haftalarda mı olmalı? Ben az yemiyorumdur heralde, zorla da yemek istemiyorum ama eksik de kalsın istemiyorum tabiki. 3-4 saatte bir kan şekerimin çok düşmemesine dikkat ediyorum ağzıma birşeyler atıyorum. Tavsiyelerinizi ve sizin rutinlerinizi de öğrenmek isterim, sevgiler❤️