Nursenaaaa Kızlar nasılsınız sezeryanlar doğum tarihi aldı mı ? Benimki biraz minik bir bebek sanırım 35+4 üz 2421 gr olmuşuz henüz sezeryan için de tarih vermedi
Busssx Nursenaaaa 35+5 bende dün kontrole gittim 2700 olmuş 48 cm 7 Aralık sezeryan tarihim rabbim sağlıkla kavuştursun herkesi içinde de bizleri
Nursenaaaa Busssx amin amin maşallah sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸 benim hala tarih vermedi belirsiz olunca stres oluyorum bu şekilde geç olsun güç olmasın diyelim 🙏🏻🙏🏻
Nursenaaaa elifjanset 1 cm açılma çok normal geç olsun güç olmasın 42 ye kadar yolu var son günler hiç geçmiyor o zor işte 😅 sağlıkla sıhhatle alın inşallah kucağınıza 🩷🌸
Melamial Ben de 35+5im dün doktor 2420 dedi. Bi hafta geri. Erken doğum riskim var suyum da fazla. Damarda çentik vardı ondan geriden geliyor ama bakalım🤗