Keseye göre cinsiyet nasıl anlaşılabilir ki? Daha bebek oluşmamış bile cinsiyeti de oluşmamış. Fasulye, yuvarlak vs bana çok saçma geliyor kusura bakmayın. Benim kesem çok düzgün bir yuvarlaktı ve oğlum olacak. Biraz sabredin, bebek oluşsun cinsiyeti oluşsun. Her şeyi zamanında öğrenmenin de heyecanı ayrı 🙏🏻