12betul Yüsra ismi daha hoş geldi bana ❤️ Benim de 3. Kızım Ayliz Meva koyöayı düşündük geçen hafta ama yine tam anlamıyla içime sinmiyor tamam bu diyemiyorum
hilalasc Yüsra daha hoş gibi 🌸 Benim kızım olsaydı Ahsen ismini düşünüyordum kuranda hasene olarak geçer çok güzel en güzel anlamına gelir 🌸