Kendi insiyatifinizle değilde bir an önce bir diyetisyenle diyete başlamanızı öneririm. Kilolu hamile kalmışsınız sanırım bu şekilde epey sıkıntı yaşarsınız. Kendi yaptığınız diyetle de bebeğin gelişimini olumsuz yönde etkileyebilirsiniz. Bu uzman destek almak iyi olacaktır 🌸