Dmrumrnns isterseniz adetinizin geçmesini bekleyin olumlu ya da olumsuz kendinizi etkilemeyin bu sonuca gore yok gorunuyor gecen ay bende cok aceleci davranıp hamile oldugumu ogrendim megerse kimyasal gebelik yasiyormusum en guzeli oluruna birakin aceleci davraninca psikolojik olarak cok kotu etkileniyor insan 💖