Selam arkadaşlarım. Bebeğim rota aşısından sonra iki gün ishali oldu ve geçti. Doktor aşıdan sonra normal dedi. Sonra iki gün kaka yapmadı. Üçüncü gün normal yaptı. Sonra yine ishal. İki gün yapmıyor üçüncü gün ishal olarak yapıyor. Şu an böyle bi rutin var. Doktoru biraz izleyelim dedi. Çünkü eşlik eden kusma, huzursuzluk veya ateş gibi bir durum yok. Sadece ishal oluyor bu şekilde. Doktorumuzun takibindeyiz birkaç gün sonra kontrol var . Tahlil yapıp değerlendirme yapacak ama tecrübeli annelerden fikir almak isterim. Bu şekilde ateşsiz kusma vs olmadan ishal neden kaynaklı olabilir. Bebeğim emiyor benden sütüme geçen bir gıda yapıyor olabilir mi ? S