Kpd Merhaba arkadaşlad. 7 haftalığız daha tüp bebekle olduk çalışma hayatım yoğun yorucu çok hareketli geçiyor. Aralarda hafif kasık ağrılarım oluyır tabi yorulunca. Bu durum sıkıntı yaratır mı aylarca böyle çalışıcam korkuyorum açıkçası