kader3338 asya1010 bugün 8 haftalıknolduk kızlar karnım bugün çok ağrıyor nedeni ne olabilir ya maf oldum
asya1010 beyzaakartal sayılır sayılır 😂 bende bugün tam 8 haftalık oldum 🙈 sağlıkla gelsin bebişler 🙏🏻
Melisahmet kader3338 rahim genişlemeye çalışıyor ondan oluyor ara ara regli olacakmış gibi. Bende 9 oldum bugün 3-4 günde bir yaşıyorum öyle bugün bendede var
asya1010 kader3338 bende bugün tam 8 haftalık oldum kasık ağrısı var birde göğüsüm şişiyor neden bilmiyorum 2. Hamileliğim ve ilkinde göğüs şişmesi yaşamamıştım
beyzaakartal asya1010 ayyy inşallah dört gözle bekliyoruz daha randevumuza da 5 hafta var zaman geçmiyor 😅
asya1010 beyzaakartal beni doktor 2 hafta sonra çağırdı tarama test için ayın 4 ünde gidicem inşallah 🙏🏻