kuzuannesi4234 Merhaba kızlar doğuma son 100 gün kaldı şubat sonu gibi doğum olacak uyku tulumu mu önerirsiniz kundak mi ben 1.6 tog uyku tulumu almayı düşünmüştüm
Mrvsmt2502 kuzuannesi4234 kızım kundaktan nefret ediyordu sardığın an bas bas bağırırdı o yüzden hep uyku tulumu ile uyudu . Ayrıca evinizin derecesine gre tulum almalısınız
Hilalyrdkl kuzuannesi4234 hayır bebeğin çok küçük zaten battaniyeye saracaksın hiç uyku tulumu alma bence . Benim kızım aralıkta doğmuştu düşün bütün önüm kıştı . Daha çok bebek olduğu için zaten sardık gerek kalmadı ona . 1 yaşta almaya başladım ben uyku tulumunu
Ebrusisli kuzuannesi4234 bence ikisinide dene çünkü benim bebeğim sıcak istemedi yani yaz doğdu ama çok küçük prematüre doğdu o yüzden kundak yaptım ama çok huzursuz oldu ağladı sonra bıraktım şimdi 3.5 aylık uyku tulumu aldım onuda reddediyor o yüzden bebeğine göre değişiyor bu durum aşkım
kuzuannesi4234 Teşekkür ederim kızlar en iyisi ilk etapta kundak almak diye düşündüm ihtiyaç olursa uyku tulumu alırım