Kızlar bugün 38+6 haftamdayım ve bugün uyandığımdan beri sağ bacağımda üstte zaten hep ağrı vardı fakat bugün yürüdükçe ağrım oluyo ve çok zorlanıyorum sebebi nedir yaşayan varmı hiç adım attıkça ağrı giriyo yürümekte zorluk çekiyorum hiç böyle olmamıştı belim önüm komple ağrılı