tupbebekannesi522 Tüp bebekle hamile kaldım bugün 2 damla kadar kırmızı kanamam oldu. Oksapar kullanıyorum bugün kullanma dedi doktorum, yerleşme kanamasıdır. bir şey yoktur dedi. Bu durumu yaşayan varmı 🥺
yenibirannis tupbebekannesi522 tüp bebekle hamile kalmadım ama 3. Haftadan 13. Haftya kadar kanama lekelenmelerim oldu fitil kullanmama rağmen şuan oğlum 14 aylık sağlıkla kucağınıza alın inş stres yapmayın dinlenin 🙏
Hasret18ayaz tupbebekannesi522 bende 7. Haftadayim 3 gündür kahverengi lekelenmem var oksapar ve corasprin kullanıyorum benim doktorumda yerleşme kanaması dedi ama içim hiç rahat değil
Larraa tupbebekannesi522 Tüp bebekle hamile kaldım bende hiç olmadı ama ablamda tüp bebekle hamile kalmıştı onun ilk haftalarda sık sık lekelemmesi oluyordu. Dinlendi sürekli, iş yapmadı. Çok şükür sağlıkla doğurdu şu an kızı 2.5 yaşında 🌸
Elis27 tupbebekannesi522 iğne yapmış olabilir sakin olun ve olumsuz dusunmeyin bol bol istirahat edin
tupbebekannesi522 yenibirannis fitil bende kullanıyorum ayrıca progestan iğne ve göbekten de. İnşallah hayırlısıyla kucağıma alırım🤲🏻 ayakta kalmak yasak yatıyorum bol bol
Meryeli yenibirannis peki ne zaman ayaklandınız iyice hangi haftanızda ? Bir de doğum şekliniz ne oldu ? Ben de 5. Haftadan beri evde istirahatteyim şuan 18 haftalık gebeyim. Kilo alımınız vs nasıl oldu. Allah bağışlasın bebeğinizi
tupbebekannesi522 Hasret18ayaz siz kese ve kalp atışını gördünüz mü ben Salı günü keseyi gördüm haftaya birdaha gidicem. Bende çok telaş yaptım ama doktorum yoğun kanama olmadığı sürece sıkıntı yok stres yapma yat dedi.
Hasret18ayaz tupbebekannesi522 evet gördük şükür bizim doğal yolla gebelik ama tekrarlayan gebelik kayiplarim var maalesef 7+1 de gittik en son doktor herşey yolhnda içerde bir sorun yok yerleşme kanaması dedi oglumdada 6. Haftalarda olmuştu yerleşme kanamam şuan 7+3 oldum umarım sağlıkla kavuşuruz
tupbebekannesi522 Larraa bende yatıyorum bol bol iş yapmıyorum. İnşallah banada nasip olur hayırlısıyla kucağıma almak 🤲🏻🥲
Utkan tupbebekannesi522 merhabalar sanırım aynı zamanlarda transfer olduk bende de lekelenme tarzı kanama oluyor bana da yerleşme kanaması dedi doktorum hatta işe devam edebileceğimi söyledi bekliyorum 🥹
tupbebekannesi522 Utkan ben 3 kasımda transfer olmuştum şuan sat göre 5+3 gebelik gözüküyor geçen keseyi gördüm inşallah hayırlısıyla kalp atışlarını görürüm yolunda ilerler inşallah her şey
yenibirannis Meryeli 5 6 aya girince rahatladım ayaklandım biraz ama yinede dikkat ettim 12 kg aldım ben zorunlu sezeryan oldum panik atak ve gebelik tansiyonum vardı amin inş sizde sağlıkla kucagınıza alın🙏🙂
Meryeli yenibirannis sağolun inşallah 🌸 evet bende evdeyim sürekli ve yediklerimi sindirirken zorlanıyorum, yürüsem biraz rahatlicam da işte yasak. İnşallah bende sizin gibi ayaklanırım sonra daha rahat geçer 💕 bir de alışverişe ne zaman başladınız ? Sizce ne zaman başlanmalı sonrasında karnım iyice şişerse hiç gidemem çünkü