İnternetten aldıklarım da oldu mağazadan aldıklarım da oldu yenidoğan 2 hafta falan anca kullanabildik. 0-3 giydiriyorum hala ama oğlum 2 aylık kolları dirseklerde kalmaya başladı ya da paçaları bileklerini kapatmıyor 3-6 ay almak daha mantıklı bence en azından kollarını paçalarını kıvırıp giydirebiliyorum. LC’nin ürünlerini çok beğendim kalıpları normale göre biraz büyük. E-bebekten aldıklarım tam kalıp sayılabilir ama çabuk yıpranıyorlar kurutma makinesine falan pek gelmediler. Andy wawa diye bir marka varmış iç zıbınları aşırı kaliteli biraz fiyat olarak pahalılar ama kalitesi harika iç zıbınları harici başka bir şeyini denemedim ama. Amerikadan carthers diye bir markanın ürünlerini almıştık türkiyede var mıdır bilmiyorum onlar da çok iyi çıktılar. Biz biraz ilk bebek heyecanıyla abartmışız 30bin falan harcandı sanırım kıyafetlere ama 1-1,5 yaşa kadar kullanabileceği her şeyi aldık şimdiye kadar eksiğimiz çıkmadı. İlk etapta yeni doğan içinse sadece 4-5 bin bir bütçe bence yeterli olur