Esiilaa canım hayırlı oolsun öncelikle, ama herkesin gebeliği farklı bir annenin ikinci gebeliği bile farklı oluyor. ben 2. ye hamileyim. ilki de kızdı bu da ikisi de birbirinden çok farklı geçiyor. başkalarında olupta sende olmayana hiç kafanı takıp da üzülme. sağlıkla sıkıntısız şekilde süreci tamamlamaya odaklan :) rabbim vakkti zamanında kavuşmayı nasip etsin inşallah :)