Bhrbhr Merhabalar 36. Haftayı bitirdim ve hem kızımla daha güzel fotoğraf çekinmek hemde doğum sonrası kendimi daha hissetmek için organics boya ike bıyamayı düşüyorum.Doktor güvenilirse boya dedi son aydaboyatan varmı kaçıncı haftayı tercih etti