Bu zamana kadar hep 3 haftada bir gittim serklajlıyım, doktor artık her hafta gelıyorsn nst ve muayene olucak dedı. Bunu dedıgınde 32+4 idim her hafta çok degılmı acaba? İlk bebegım rısklıydı serklajım bıle yoktu ona rağmen 32 den sonra nstye de gırmedım 1 ay sonra gel demıstı, bu doktorun haftalık çağırması benı kuşkulandırdı sorun mu gördü de soylemıyor dıye düşündüm çok şükür dıkıslerım iyi durumda suan